taiping


weehhh !!
 rindu gegila dgn taiping nihh . baru 2 bulan tinggai kan taiping tapi
 rasa macam dah 2 tahun tinggai taiping nihh . 
lagi pon puasa dah nak abeh , raya dah nak mai , aku dah tak sabaq 
nak balek kampung dah nihh . balek naik bas jelahh , nak
naik moto ibu tak kasi sebab dia takot jadi pape kat aku ,
lagi pun aku maleh gak nak naik moto , penat gilaa .
naek bas tenang siked , rilex jaa , just tunggu masa untuk sampai jaa .
hurrmm ...
nampak nya tahun nihh first time tak dapat puasa penuh dgn family ,
first time merantau , first time balek raya sorang-sorang aku , 
baru tau camna rasa orang laen dok kalut booking tiket bas , 
dok kalot nak balek raya , so aku pon akan dapat merasa
jugak malam nihh camna yg depa rasa .
family ..!!
rindu gegila dgn family aku , 
abah , ibu , adik Jijan and especially abang GG
yg dah setahun tak bersua muka dgn dia . 
malam nihh adeqq balek naa .
doakan adeqq selamat sampai yaa :)